Monday, October 10, 2016

15 Minute Forex Stelsel

Gevorderde stelsel 15 (die swing 15 min TECH) Geskep deur Olivier verhandel paar: EUR / USD, GBP / USD, EUR / JPY, GBP / JPY Duur: 15 Min Handelsure: 06:45-05:00, Parys tyd, GMT1 1 WANNEER oM Open 'n POSISIE Die eerste werk van jou handel dag sal wees om op elke grafiek en vir elke paar: weerstande, ondersteun en tendense lyne. Eerste van 4H tyd raam, dan op 1H tyd raam, en uiteindelik op 15 min tyd raam. Jy moet een kleur lyne vir elke tydperk te kies, as jy verstaan ​​hoe sterk jou ondersteuning, weerstand of tendens lyn is wanneer jy sal kyk op 15 min. 'N tendens lyn sal verbind minimum 3 punte Dit merk neem slegs 15 minute, en by 07:00, sal jy 4 grafieke EUR / USD, GBP / USD, EUR / JPY en GBP / JPY in 15 min tyd het. Nou is ons gereed om handel te dryf en ons moet net wag vir die sein op ons skerm Wanneer 'n 15 min kandelaar bo of onder 'n tendens lyn, ondersteuning of weerstand sluit, het ons 'n sein lang of kort te gaan. ONS KAN Open 'n POS Ok groot, maar hoeveel moet ek waag of verwag op hierdie handel. Kom ons kyk die volgende 2 wat die grootte van DIE POSISIE Dit is die belangrikste deel van hierdie handel tegniek Die meeste van die handelaars dink hoeveel pitte wat hulle wil om te wen per handel, per maand of per jaar sal wees. Maar ons sal dink aan hoeveel persentasie van ons kapitaal wat ons wil om te wen per handel, per maand of per jaar. A - Jy moet die maksimum persentasie van jou kapitaal jy gereed is om te waag om 'n posisie oop is definieer. Dit kan wees 2, 3, 4 ,. 10. Byvoorbeeld my, op hierdie oomblik my maksimum risiko is 6. So nou kan jy hierdie deel deur 2 (3 in my geval) en jy sal jou standaard risiko het, kan noem dit K1. en K2 sal wees K2K12 B - Wanneer jy 'n inskrywing sein, moet jy jou stop 30, 40, 50 te evalueer. 100 pitte. Oor die algemeen moet 'n stop bo of onder die laaste laag of hoog (hang as jy 'n lang of kort is). sluit altyd die verspreiding in die omgewing van jou stop. C - Byvoorbeeld, as jy jou stop skat op 40 pitte (verspreiding ingesluit, wat beteken dat jou stop sal wees op 37 pitte of die verspreiding van jou makelaar is 3 pitte), en jou K1 is 3. so dit beteken dat 40 pitte moet gelyk aan 3 van jou kapitaal wees. D Hoekom K1 en K2 As jy elke paar afsonderlik oorweeg, na elke wen handel, jy sal handel K2 van jou kapitaal en na elke verlore handel sal jy handel met K1 van jou kapitaal Kom ons neem 'n voorbeeld hiervan is dit meer duidelik te maak: jou kapitaal is 10 000 euro en jy jou risiko K1 vasgestel op 3, beteken dit dat jou standaard risiko is 3 van 10 000 euro. 300 euro en jou K2 sal 6 sodat 600 euro, Nou het jy 'n sein op euro / dollar en jou vorige handel oor hierdie paar is 'n losser, so jou risiko vir hierdie handel sal K1 3 van jou kapitaal, 300 euro Jy skat jou stop by 30 pitte en die euro / dollar 1, 36 sodat jy sal hê om 'n posisie van 136k (rekening in euro) oop te maak en jy weet dat jy nie kan verloor meer as 300 euro op hierdie handel. Nou kan jy wonder hoeveel sal jou wins Kom ons kyk dit in die derde deel: 3 Wat is my winsdoelwit Soveel as wat jy kan A - jy sal 'n wins teiken op dieselfde afstand as jou stop. Moenie vergeet om die verspreiding sluit B - Jy die helfte van jou posisie op hierdie wins teiken sal verkoop, en 'n nuwe stop vir die tweede helfte by jou beginpunt (breakheaven) C - Jy sal beweeg dit met die hand te stop onder of bo-aan elke laag of hoë, na aanleiding van die tendens. Hierdie tegniek is baie subjektiewe in die sin dat, vir verskillende handelaars, ondersteuning, weerstand en tendens lyne sal nie gesien word op dieselfde plek. Soms is 'n sein moet nie geneem word: - Nadat jy jou stop, sien jy dat die wins teiken is bo 'n sterk weerstand op 'n 4H TF of 1H TF, so in hierdie geval jy 'n posisie nie moet oop as jou kanse dat die pryse breek dit weerstand is laag. - Jy moet 'n sein nie ingaan op die nuus as die wisselvalligheid te hoog sal wees - Dont handel voor 07:00 of na 05:00 PARIS TYD - Dont handel op 'n lae wisselvalligheid dae so dis IT As jy enige vrae daaroor, asseblief, voel vry om my te vra. Geskep deur Olivier op 16 April 2010 - 09:09. Dankie almal vir jou belange in hierdie tegniek Henry, wanneer jy jou tekeninge van die oggend, jy moet net wag vir die sein. Kyk na hierdie grafiek: versigtig om nie die laaste bar naby onder die ondersteuning. MAAR hierdie ondersteuning is nie meer geldig as gevolg van die bar net voor wat onder die ondersteuning het maar sluiting bo. DIT IS nie 'n ware Breek 'n posisie die einde van die bar moet die laagste onder die ondersteuning wees betree. Hier is 'n voorbeeld van 'n handelsmerk Ek het op 15 April (Ek is nog steeds op dit) op euro / dollar Dit is 6 45 am (Parys tyd), net wakker geword, en my eerste werk is om tendens lyn te trek. Op euro / dollar, niks op 4H, so ek gaan na 1h en trek hierdie eerste tendens lyn in rooi. Dan gaan ek na my 15 min Chart en trek 'n ander tendens lyn in swart hierdie tyd. So besluit ek dat ons vandag, sal ek 'n posisie in EUR betree as 'n kroeg naby onder die rooi tendens lyn. Dit sal tot riskant om te verkoop as 'n kroeg naby onder die swart tendens lyn, want ons is te naby van die sterkste rooi tendens lyn, en die kanse om 'n herstel het daarop is hoog. Kom ons kyk wat gebeur volgende So hier het ons 'n sein te verkoop. My vorige handel oor euro / dollar was 'n losser. So ek sal handel K1 van my kapitaal op hierdie handel. (1,5 van my kapitaal vir my op hierdie oomblik) Ek wil my stop om net bokant die vorige hoë, so dit sal 1,3651 wees. 40 pitte. So my Neem Wins 1 sal wees 40 pitte op 1,3571. Teen hierdie prys sal ek die helfte van my posisie Rebuy, en 'n nuwe stop vir die oorblywende posisie by my inskrywing prys, 1,3611. So hierdie handel het goed afgeloop, die helfte van my posisie is verkoop teen 1,3571, en ek het 'n nuwe punt aan 1,3611. Elke keer as ek 'n nuwe hoë, ek beweeg my stop net bokant. Dit is 3 40 pm, 16 April (Parys tyd), en dit is my standpunt oor euro / dollar, my stop is ingestel op 1,3571 en ek reeds verseker 40 pitte met 1,5 VAN MY CAPITAL.15 Minute Trading System Hi weereens wil ek met jou deel oor winsgewende forex stelsel. Handelaars genoem 15 Minute handel stelsel. Nie alle buitelandse valuta handelaars het baie tyd in die handel, sommige van hulle het slegs 'n paar keer om handel te dryf. As jy 'n deeltydse handelaar, so ek dink hierdie stelsel sal behoorlike vir jou. Dit handel stelsel is baie eenvoudig forex strategie, maar selfs al is hierdie stelsel is baie kragtige handel. Trading stelsel opstel op 'n daaglikse grafiek: koopsein. vind 3 kandelaar bars wat agtereenvolgende naby prys hoër as die vorige noue prys het. Verkoop sein. vind 3 kandelaar bars wat agtereenvolgende naby prys laer as die vorige noue prys het. Open 'n handel posisie op die 4de kandelaar bar. Stop verlies is onder die laagste prys van die vorige kandelaar. Stel jou wins teiken twee keer van jou handel risiko. Dit handel stelsel neem net nie meer as 15 minute per dag, selfs wat ons gebruik elke dag tyd handel. Al wat ons moet doen, is om te wag 'n nuwe kandelaar daaglikse bar gesluit toe ons maak 'n handel position. Nicolas Darvas Trading System Nicolas Darvas storie is 'n geboei een as sy 'n verhaal van 'n jong danser gebruik om 'n relatief klein bedrag geld en omskep sy klein handel kapitaal in 'n indrukwekkende ses figuur portefeulje oor die verloop van net 18 maande, wat op sigself, dit is 'n buitengewoon ongelooflike prestasie veral as jy in ag neem dat dit gebeur het terug in 1970 en in die aandelemark sonder enige invloed (soos Forex). Die Darvas handel stelsel kan gevind word in 'n groter besonderhede in die boek Hoe ek gemaak het 2000000 In die aandelemark wat geskryf is deur Darvas homself. Hoewel sy stelsel is ontwerp net aandele verhandel en net lank gaan, kan sy handel beginsels toegepas word op ander bateklasse soos geldeenhede sowel. Die basiese idee agter die Darvas Trading System was toe 'n boks in n voorraad konsolidasie gebied gestig, wil Hy heengaan lank as dit uitgebreek en uitgang keer 'n ander boks gevorm. Selfs al is hierdie stelsel is ontwerp heen tendens volgelinge en swaai handelaars as gevolg van die fraktale aard van die mark dieselfde handel beginsels toegepas kan word om die 15-minuut grafiek sowel. Hierdie strategie is baie handig op vandag se wisselvalligheid beide lang en kort en as gevolg van hierdie in vandag se artikel gaan kyk na 'n strategie wat spesifiek vir dag handelaars wat wil om te kyk vir 'n vinnige wins op 'n daaglikse basis te gaan. Automatiseer jou handelsresultate (ten goede) Ons hoop jy geniet jou tyd op ons strategie Webwerf As jy graag jou handelsresultate outomatiseer, dan het ons net die oplossing vir jou MT4 platform. Klik hier om Automatiseer jou Trading Business Today (volledig Verified MyFxBook Live rekening) Dit het gewerk vir ons en ons weet jy sal dit wil hê. Nicolas Darvas 8211 15 min Trading Strategie Die 15-minute Darvas stelsel is redelik maklik om te verstaan ​​en te implementeer as die stelsel net gebruik maak van die 20-dae - bewegende gemiddelde in kombinasie met Darvas Box. Eerste ding wat ons nodig het om te leer hoe om te bepaal op 'n prys grafiek die Darvas Box. Nicolas Darvas uitgevind dat sodra 'n gedefinieerde lomp of lomp tendens gevestig is hulle geneig om voort te gaan in bokse. Volgens sy woorde: Hulle sal redelik konstant ossilleer tussen 'n lae en 'n hoë punt bokse. Nicolas Darvas definieer hierdie gebied, wat hierdie up-and-down beweging ingesluit, soos 'n boks (sien Figuur 1). Een van die belangrike noot hier gemaak word, is dat jy sal sien dat sommige munt pare hierdie bokse meer akkuraat sal uitstal as die ander en op grond van my eie ervaring handel hierdie stelsel deur die kruise sal 'n beter prestasie te lewer. Ons stelsel maak gebruik van die 20-dag MA ten einde te verseker dat goed eers ambagte in die rigting van die oorheersende tendens. Die rede waarom ons stelsel gebruik die 20-dag MA en nie ander bewegende gemiddeldes is omdat 20 is verskeie van 200, en ons almal weet dat die 200-dag MA word beskou as een van die mees kragtige bewegende gemiddeldes en die gewildste onder professionele handelaars. Gevorderde Fibonacci Trading Strategie Hoe die Trading Professionals gebruik Fibonacci hul portefeulje eksponensieel groei. Beter Entry en tydige afrit vir meer konsekwent Weeklikse Resultate Die 15 Min Trading Strategie Reëls geldeenheid paar: Enige, maar werk die beste op die kruise Tydraamwerk: 15 minute Indicators (hoër tydraamwerke soos 4H sal hoër konsekwentheid het): 20-dag EMO Koop sein: as die boks bo die 20-dag EMO is net gaan om te kyk vir koop setups, en koop een keer die boonste gedeelte van die vak het gebreek met behulp van 'n beskermende stop verlies die onderpunt van die boks is gevorm. Neem wins sal 1-standaardafwyking skuif van die boks, wat beteken dat gaan die boks reeks om die onderstebo projek en neem wins wanneer ons daardie afstand te bereik in die prys wees. Verkoop Signal: As die boks onder die 20-dag gevorm was EMO net gaan om te kyk vir verkoop setups en te verkoop sodra die onderpunt van die boks het gebreek met behulp van 'n beskermende stop verlies die bopunt van die boks. Neem wins sal 1-standaardafwyking skuif van die boks, wat beteken dat gaan die boks reeks om die nadeel te projekteer en neem wins wanneer ons daardie afstand in prys Hierdie stelsel het duidelike reëls en baie voorspelbare uitkoms te bereik, moet egter wees buigsaam in die manier waarop ons ons ambagte te bestuur en een keer 'n handel sein is geaktiveer kan ons stop verlies bo / onder die 20-dag EMO agter om ons verliese as in die lang termyn dit sal 'n groot verskil maak minimaliseer. Darvas Box MT4 aanwyser aflaai As jy hou van hoe die Nicolas Darvas Trading System werk, dan sal jy lief vir die Darvas Box MT4 aanwyser wat ons berei het vir jou. Die Darvas Box MT4 aanwyser is gebaseer op die Nicolas Darvas Trading System en ons vind dit baie nuttig vir Forex Traders handel oor die MT4 platform. Dankie vir jou lesers. Ons is werklik dankbaar hoop dat jy graag die strategieë wat ons deel. As jy hier wil die strategieë, sal jy absoluut lief vir ons jongste strategie. Die MorningPips Trading System Die doel van Morningpips is om handel te voltooi deur die oggend. Eenvoudig soos dit. Check dit uit Skryf 'n opmerking te laat weet van jou sukses of as jy enige vrae het. Baie dankie vir al die moeite en tyd wat jy spandeer om hierdie groot strategieë met ons te deel. Toe ek die aanwyser afgelaai, don8217t Ek bokse sien soos in die foto hierbo, maar ek net 'n reeks voortgesit bokse sien. In die tweede plek, jammer as dit buite onderwerp, maar ek het vir Wins teen Vrydag seine twee dae gelede betaal, maar nog steeds ek weet nie hoe ek die seine kan kry en het 'n inskrywing inligting ontvang nie, stuur ek 'n boodskap aan die ondersteuning maar ontvang nog geen antwoord nie. Dankie vir verheldering dit uit gevorderde strategieë sê: Disclaimer Theres altyd 'n disclaimer in webtuistes. Maar in plaas van om die gewone wetlike terme opgestel deur prokureurs, ons is net gaan sit dit in eenvoudige Engels as ons graag gemaklik te wees. Jy moet weet dat vorige prestasie en toekomstige prestasie is nie dieselfde ding nie. Vorige prestasie is 'n bewese rekord van wat in die verlede en toekomstige prestasie gebeur baie anders as vorige prestasie kan wees. Enigiets wat goed in die verlede gedoen het nie goed doen in die toekoms, wie weet, reg Jy moet gesonde verstand soms gebruik en weet whats real en whats duidelik 'n bedrogspul. Om ons beste vermoë, het ons uit net wettig produkte en dienste op ons webwerf. Jy en jou alleen het die mag om enige belegging besluit te neem. As jy nie die risiko kan neem, ongelukkig, enige vorm van 'n belegging of handel is nie vir jou. En asseblief. die laaste ding wat ons wil hoor is kla of huil as dit net weerspieël sleg op jou. Jy moet die risiko in Forex en die finansiële markte te verstaan ​​voordat betrokke te raak. Kopiereg afskrif 2016 Gevorderde Forex strategieë. Alle regte voorbehou. 5 Minute scalping stelsel Kry en kry uit posisie. Betroubare scalping Strategie vir 'n vinnige resultate. Altyd aan die regterkant van die tendens. Minimale Vals seine. Stywe Stop Loss. Gamblers 5 en 15 minute handel stelsel geword Maart 2007 Status: Lid 748 poste hier is die reëls stelsel wat ek gebruik het vir die afgelope paar weke. Koop toe 'n kers sluiting bo die laaste af kroeg in 'n verslechtering neiging verkoop wanneer 'n kers sluiting onder die laaste up bar in 'n uptrend Neem wins wanneer jy 'n paar pitte verdien of wanneer jy 'n sein na 'n bevel in die teenoorgestelde rigting te maak. Ek het die stelsel op euro / dollar 15 minute kaarte getoets en dit het goed gewerk. As die mark beweeg baie op en af ​​ek beveel aan dat jy 'n 5 minute grafiek gebruik in plaas Hier is 'n paar van die onlangse ambagte jy kon gemaak het as jy hierdie stelsel gebruik. Jou vriendelike Daily Pip Nipper: As slaghuise gehad glas mure, sou almal 'n vegetariër geword Julie 2006 Status wees. 399 Pos Groot eenvoudige metode. Een ding, wil hê dat die eerste wit kers na die eerste rooi pyl wees van 'n geldige koopsein. Ook wanneer jy jou handel te verlaat as dit goign die verkeerde way..stop verlies of. Niks is hard, 'n paar dinge net neem meer tyd en dissipline. Nee, ek hoef te gebruik tot stilstand kom en teikens. Die manier waarop ek 'n tendens te definieer is dit. As die opening prys van die laaste bar in 'n uptrend dan is gebreek die verslechtering neiging begin. Wanneer die opening prys van die laaste af bar in daardie tendens is gebreek die uptrend begin, so is daar altyd 'n tendens. Lyk asof dit relatief maklik sal wees. Miskien kan ons die handel kriteria te verfyn, en dan Siek gee dit 'n go as ek tyd het. Sommige vrae: Het jy stel stop / teikens, of wil jy net om te keer op teenoorgestelde seine Ook, het jy 'n kwantitatiewe manier om die tendens 'n Voorbeeld sou wees as die helling van 'n bewegende gemiddelde van 'n sekere tydperk is groter as x of minder definieer as - x (vir uptrend en verslechtering neiging onderskeidelik).Easy 15min Trading System - Forex Strategies - Forex Resources - Forex Trading-vrye forex seine en FX Voorspelling 301 Maklik 15min Trading System Sergio bentes (Saterdag, 19 Oktober, 2013 23:34) Hellol , Im roeping van Brasilië, en ek het 'n questios. 1) Hoekom MA 200 Is daar enige nut daarvoor 2) waarom 'n foto hierbo, is daar nog twee MA 3) waar jy jou stop sit ek dink hierdie strategie is baie eenvoudig en baie doeltreffende ook. Ek dink 'n baie winsgewende strategie en ek sal dit gebruik. Maar as jy antwoord hierdie vrae, sal dit baie goed wees. Dankie, dankie. wavesergiobentesgmail Die bewegende gemiddelde 200 toon die groot tendens. Aanvanklike stop verlies op die vorige swaai na 18-22 pitte in wins skuif stop verlies by die ingang prys. Dit is 'n fundamentele reël vir die bestuur van die posisie. Dankie admin Yinka (Maandag, 4 Augustus, 2014 10:42) pls ek kan nie die stelsel en aanwysers om af te laai vind, kan ek net die sjabloon te sien. pls help laai die pyl aanwysers BA (Woensdag, September 24, 2014 0:02)


No comments:

Post a Comment